Koszty prowizji platform zwiększyły się do 2,2 mln zł (+3,1% m/m), a wydatki na User Acquisition wyniosły 13,14 mln zł -5,6% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 20,6 mln, a przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły 8,32 mln zł (+2,2% m/m), podała spółka.

"Motorem napędowym wyników osiąganych przez Grupę BoomBit w ostatnich miesiącach są dobrze znane już graczom tytuły z naszego portfolio, co najlepiej widać po najlepiej zarabiających tytułach. W porównaniu z wrześniem, swój udział w przychodach zwiększył 'Hunt Royale', z którego pochodzi 30% z październikowych przychodów, a lepsze niż przed miesiącem wyniki miały także między innymi 'Falling Art Ragdoll Simulator' czy 'Darts Club'. Istotne znaczenie dla wyników października miała także sytuacja na rynku walut" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

Reklama

"Optymistycznie patrzymy na czwarty kwartał, który jest dobrym okresem dla całej branży. Z naszej perspektywy jako wartość dodaną do obecnego portfolio traktujemy projekty Play and Earn, nad którymi pracują BoomLand i PlayEmber. Zgodnie z planem chcemy jeszcze w tym roku wydać pierwszą grę blockchainową" - dodał.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

(ISBnews)