"W marcu 2024 r. Grupa BoomBit miała 20,2 mln zł (8,1%) przychodów ze sprzedaży, w tym 19,8 mln zł z gier mobilnych i 0,4 mln zł z projektów blockchain" - czytamy w komunikacie.

Wydatki na user acquisition zwiększyły się do 11,62 mln zł (+20,5%), a koszty prowizji platform wzrosły do 1,53 mln zł (+18,3%), podała spółka.

"Grupa miała w marcu 19,3 mln pobrań i 7 mln zł (-9%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,6 mln zł (-8,3%)" - czytamy dalej.

"Marzec pod względem przychodów był lepszy od poprzedniego miesiąca przy jednoczesnym dużym wzroście wydatków na user acquisition, głównie w grach Mid-Core. Wyższe wydatki marketingowe przeznaczyliśmy zarówno na promocję nowych, jak i sprawdzonych już gier. Przykładem jest dobrze znany 'Falling Art Ragdoll Simulator', który w marcu zarobił ponad 60% więcej niż w lutym. Sekretem były w tym przypadku interaktywne reklamy tzw. playable ads, dzięki którym zainteresowanie grą wzrosło do wcześniej niespotykanego poziomu. W szczytowym okresie osiągnęła piąte miejsce na liście bestsellerów w USA w kategorii 'All Games' na iOS" - skomentował prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

Reklama

Dodał, że spółka pracuje nad kilkoma nowymi tytułami.

"Na przełomie marca i kwietnia zadebiutowała gra 'Bowling Club', na której dobre wyniki liczymy już w kwietniu" - wskazał prezes.

W marcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były "Hunt Royale" (3,4 mln zł przychodów), "Darts Club" (2,5 mln zł), oraz "Falling Art Ragdoll Simulator" (1,8 mln zł).

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

(ISBnews)