Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Ranking BrandZ Top Risers 2012: marki, które zyskały najwięcej na wartości

21 czerwca 2012, 05:30
10. Home Depot - 10 miejsce w rankingu marek, które zyskały najwięcej na wartości w ubiegłym roku zajęła amerykańska sieć supermarketów budowlanych, mało znana polskim konsumentom. Jej wartość wzrosła w 2011 roku o 31 proc. - 12,9 mld USD. Oprócz produktów budowlanych Home Depot oferuje również wybrane usługi, np. wypożyczanie sprzętu budowlanego, prace remontowe i inne usługi związane z branżą budowlaną.
10. Home Depot - 10 miejsce w rankingu marek, które zyskały najwięcej na wartości w ubiegłym roku zajęła amerykańska sieć supermarketów budowlanych, mało znana polskim konsumentom. Jej wartość wzrosła w 2011 roku o 31 proc. - 12,9 mld USD. Oprócz produktów budowlanych Home Depot oferuje również wybrane usługi, np. wypożyczanie sprzętu budowlanego, prace remontowe i inne usługi związane z branżą budowlaną. / Bloomberg / Victor J. Blue
Marka może być symbolem statusu, przynależności społecznej a nawet wyznawanych poglądów. Jednak w gospodarce liczy się przede wszystkim jej cena. Co roku BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands odsłania listę tych najbardziej wartościowych. A które globalne marki zyskały najwięcej na wartości w 2011 roku?

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej