Reklama

Reklama

Reklama

Ranking BrandZ Top Risers 2012: marki, które zyskały najwięcej na wartości

21 czerwca 2012, 05:30
10. Home Depot - 10 miejsce w rankingu marek, które zyskały najwięcej na wartości w ubiegłym roku zajęła amerykańska sieć supermarketów budowlanych, mało znana polskim konsumentom. Jej wartość wzrosła w 2011 roku o 31 proc. - 12,9 mld USD. Oprócz produktów budowlanych Home Depot oferuje również wybrane usługi, np. wypożyczanie sprzętu budowlanego, prace remontowe i inne usługi związane z branżą budowlaną.
10. Home Depot - 10 miejsce w rankingu marek, które zyskały najwięcej na wartości w ubiegłym roku zajęła amerykańska sieć supermarketów budowlanych, mało znana polskim konsumentom. Jej wartość wzrosła w 2011 roku o 31 proc. - 12,9 mld USD. Oprócz produktów budowlanych Home Depot oferuje również wybrane usługi, np. wypożyczanie sprzętu budowlanego, prace remontowe i inne usługi związane z branżą budowlaną. / Bloomberg / Victor J. Blue
Marka może być symbolem statusu, przynależności społecznej a nawet wyznawanych poglądów. Jednak w gospodarce liczy się przede wszystkim jej cena. Co roku BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands odsłania listę tych najbardziej wartościowych. A które globalne marki zyskały najwięcej na wartości w 2011 roku?

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak