Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Wyretuszowana twarz polskich miast. Zobacz, gdzie najwięcej wydają na promocję

24 lutego 2015, 06:07
W budżecie wydziału odpowiadającego za działania promocyjne Rzeszowa zapisano 4,3 mln zł. W ramach tej kwoty miasto reklamowało się między innymi na strojach seniorskiej oraz juniorskiej drużyny siatkarskiej Asseco Resovia Rzeszów. Ponadto wyprodukowany i wyemitowany został film promocyjny dotyczącego Specjalnej Strefy Ekonomicznej Rzeszów-Dworzysko. Na drobne gadżety miasto przeznaczyło w budżecie promocyjnym 2014 roku 98,8 tys. zł.
W budżecie wydziału odpowiadającego za działania promocyjne Rzeszowa zapisano 4,3 mln zł. W ramach tej kwoty miasto reklamowało się między innymi na strojach seniorskiej oraz juniorskiej drużyny siatkarskiej Asseco Resovia Rzeszów. Ponadto wyprodukowany i wyemitowany został film promocyjny dotyczącego Specjalnej Strefy Ekonomicznej Rzeszów-Dworzysko. Na drobne gadżety miasto przeznaczyło w budżecie promocyjnym 2014 roku 98,8 tys. zł. / Forsal.pl
Z analizy danych Ministerstwa Finansów przeprowadzonej przez portal MarketingMiejsca.com.pl wynika, że w 2014 r. polskie samorządy na promocję planowały wydać 758 mln zł. A które miasta wydały na ten cel najwięcej? Zobacz ranking.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej