Reklama

Reklama

Reklama

Wyretuszowana twarz polskich miast. Zobacz, gdzie najwięcej wydają na promocję

24 lutego 2015, 06:07
W budżecie wydziału odpowiadającego za działania promocyjne Rzeszowa zapisano 4,3 mln zł. W ramach tej kwoty miasto reklamowało się między innymi na strojach seniorskiej oraz juniorskiej drużyny siatkarskiej Asseco Resovia Rzeszów. Ponadto wyprodukowany i wyemitowany został film promocyjny dotyczącego Specjalnej Strefy Ekonomicznej Rzeszów-Dworzysko. Na drobne gadżety miasto przeznaczyło w budżecie promocyjnym 2014 roku 98,8 tys. zł.
W budżecie wydziału odpowiadającego za działania promocyjne Rzeszowa zapisano 4,3 mln zł. W ramach tej kwoty miasto reklamowało się między innymi na strojach seniorskiej oraz juniorskiej drużyny siatkarskiej Asseco Resovia Rzeszów. Ponadto wyprodukowany i wyemitowany został film promocyjny dotyczącego Specjalnej Strefy Ekonomicznej Rzeszów-Dworzysko. Na drobne gadżety miasto przeznaczyło w budżecie promocyjnym 2014 roku 98,8 tys. zł. / Forsal.pl
Z analizy danych Ministerstwa Finansów przeprowadzonej przez portal MarketingMiejsca.com.pl wynika, że w 2014 r. polskie samorządy na promocję planowały wydać 758 mln zł. A które miasta wydały na ten cel najwięcej? Zobacz ranking.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak