Zysk operacyjny wyniósł 5,59 mln zł wobec 3,99 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 76,74 mln zł w III kw. 2013 r. wobec 114,10 mln zł rok wcześniej.

"Na niższe skonsolidowane przychody wpływ miała niższa sprzedaż w ramach działalności podmiotu dominującego i spółki zależnej Ferrum Marketing" - czytamy w raporcie.

W okresie I-III kw. 2013 r. spółka miała 45,38 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 1,31 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 246,91 mln zł w porównaniu z 373,10 mln zł rok wcześniej.

Reklama

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-III kw. 2013 r. wyniosła 44,84 mln zł wobec 0,20 mln zł straty rok wcześniej.

Grupa Kapitałowa Ferrum realizuje swoją działalność w trzech podstawowych segmentach: produkcji rur, konstrukcji spawanych oraz działalności marketingowej i promocyjnej Grupa składa się z jednostki dominującej oraz dwóch jednostek zależnych, tj. Zakładu Konstrukcji Spawanych Ferrum S.A. oraz Ferrum Marketing Sp. z o.o. Ferrum S.A. (do 2005 r. Huta Ferrum) jest notowane na warszawskiej giełdzie od 1997 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 496,60 mln zł w 2012 r.