Znakomita francuska aktorka Marion Cotillard od 2008 roku jest jedną z głównych "twarzy" marki Dior. Jej współpraca z tą ekskluzywną marką nabiera rumieńców - gwiazda właśnie zajęła się projektowaniem ekskluzywnych torebek sygnowanych słynną literą "D".

Zdobywczyni Oscara za rolę legendarnej pieśniarki Edith Piaf w filmie Olivera Dahana "La vie en rose" z 2007 roku, jest obecnie prawdziwa ikoną francuskiej kinematografii. Przy okazji stała się też łakomym kąskiem dla największych kreatorów mody i najbardziej luksusowych marek. Od czterech lat ściśle współpracuje z Diorem. To właśnie w produktach tej firmy pojawia się na wszystkich premierach swoich filmów, ale to nie wszystko. W listopadzie osobiście uruchomiła świąteczną iluminację pod szyldem "Miasto światła" na słynnych domach towarowych Printemps Haussmann w Paryżu.

Jej kilkuletni "romans" to zaledwie niewielki wycinek historii firmy Dior, która sięga 1946 roku. Jednak widać, że ten swoisty mariaż służy obydwu stronom i teraz się jeszcze bardziej rozwija. Właśnie pomysły 37-letnia Cotillard posłużyły do stworzenia ekskluzywnych torebek z linii nazwanej "360 Stopni". Trafią do sprzedaży już na początku 2013 roku.

"Marion jest od czterech lat wizytówką torebek spod znaku Lady Dior. Od początku dodaje im wdzięku swoją wyrafinowaną elegancją i niepowtarzalnym francuskim szykiem" - twierdzą właściciele firmy.

Reklama