AmRest podkreśla, że dane nie uwzględniają przychodów wygenerowanych przez restauracje Applebee's w związku z transakcją sprzedaży aktywów Applebee's do Apple American Group II, LLC. "Wyniki wstępne zawierają pewne szacunki wynikające ze specyfiki w obszarze rozliczeń kosztów łańcucha dostaw" - podano także w komunikacie.

"Sprzedaż wygenerowana w dywizji CEE wyniosła w trzecim kwartale 2013 roku 415,1 mln zł, co stanowi wzrost o 7,7 proc. w porównaniu do trzeciego kwartału 2012. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 7,9 proc." - czytamy w materiale.

Przychody dywizji rosyjskiej wzrosły o 22,9 proc. r/r do 98,4 mln zł oraz o 30,2 proc. liczone w walucie lokalnej.

Restauracje na rynku hiszpańskim odnotowały wzrost sprzedaży o 8,2 proc. r/r do 148,5 mln zł w III kw. br., zaś w walucie lokalnej - o 5,4 proc..

Reklama

"Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły 35,4 mln zł i są efektem włączenia do wyników za trzeci kwartał 2013 roku wartości sprzedaży grupy Blue Horizon oraz rozwojem organicznym na nowych rynkach" - podała także spółka.

Według informacji z raportu półrocznego, AmRest Holdings prowadzi 698 restauracji następujących marek: KFC, Burger King, Starbucks (sektor restauracji szybkiej obsługi) oraz Pizza Hut, La Tagliatella, Blue Frog, KABB i Stubb's (restauracje z pełną obsługą kelnerską).