Spółka Gino Rossi zanotowała w październiku 11-proc. wzrost sprzedaży licząc rok do roku do poziomu 13,0 mln zł, a po 9 miesiącach tego roku wzrost wyniósł również 11% r/r, do 105,4 mln zł.

Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wyniosła 10,9 mln zł w październiku i była wyższa o 39% w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku. Narastająco od stycznia do końca października sprzedaż sięgnęła 76,5 mln zł i była wyższa o 18% r/r.

Sprzedaż hurtowa wyniosła 2,0 mln zł w październiku, co oznacza spadek o 47% r/r, zaś po 9 miesiącach sięgnęła 29 mln zł i była niższa o 3% w skali roku.

Gino Rossi podało także, że sprzedaż zrealizowana przez spółkę Simple wyniosła 7,1 mln zł w październiku (spadek o 9% r/r), a od stycznia do końca października sięgnęła 65,3 mln zł (bez zmian r/r).

Reklama

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r. Gino Rossi odnotowało 4,23 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2012 r. wobec 8,73 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 209,19 mln zł w 2012 r. wobec 186,14 mln zł rok wcześniej.