Wobec 13,3-procentowego ogólnego udziału TVN w rynku, oglądalność Polsatu sięgnęła 12,4 proc., tyle samo co TVP1, a TVP 2 - 11,0%.

"Kolejne świetne wyniki oglądalności potwierdzają ogromną siłę programów TVN, którą widać nawet w sytuacji rosnącej konkurencji ze strony nowych kanałów o zasięgu naziemnym. Zapewnia to zarówno najwyższą oglądalność reklam, jak i pozwala na skuteczne dotarcie do konsumentów w jakościowym otoczeniu programowym. Dla reklamodawców ma to istotne znaczenie, gdyż otrzymują zarówno ilość jak i jakość w naszej ofercie" - powiedział dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN Marcin Bogłowski, cytowany w komunikacie.

W październiku TVN osiągnął następujące udziały: w grupie ogólnej 4+: 14,7% w "peak time" i 13,3% w ujęciu całodobowym; w komercyjnej grupie docelowej (16-49): 16,7% w "peak time" i 15,5% w ujęciu całodobowym; w komercyjnej grupie docelowej (16-49) widzów z dużych miast: 19,5% w "peak time" i 17,3% w ujęciu całodobowym, podano również.

TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

Reklama

>>> Czytaj też: Oglądalność dużych polskich stacji telewizyjnych spada