Już od siedmiu lat sieć sklepów Biedronka przeprowadza akcję lojalnościową, dzięki której osoby robiące zakupy w dyskoncie mogą stać się szczęśliwymi właścicielami uroczych maskotek. 1 czerwca 2023 roku firma zarejestrowała w urzędzie patentowym Gang Mocniaków.

Gang Mocniaków: Po co taka akcja?

Akcje lojalnościowe typu Gang Mocniaków służą budowaniu pozytywnego wizerunku marki i lojalności klientów wobec niej. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że docelowym adresatem dla rozdawanych prezentów są najmłodsi, którzy oszaleli na punkcie biedronkowych zabawek, zrozumiemy, że takie promocje mają na celu także wychowanie sobie klienta przyszłości.

Reklama

To nie pierwsza taka akcja Biedronki

Akcja z Gangiem Świeżaków zdobyła ogromną popularność. Na tyle dużą, że w sklepach zaczynało brakować maskotek i można je było nabyć np. na Allegro za niemałe kwoty. Sieć sklepów Biedronka chwali się, że dotychczas w ramach akcji lojalnościowych rozdysponowała ponad 40 milionów pluszaków i ponad 6 milionów książek.

Gang Mocniaków: Jak zdobyć maskotkę?

Póki co Jeronimo Martins Polska nie zdradziła szczegółów dotyczących najnowszej akcji. Jak się możemy jednak domyślić, jej głównym elementem po raz kolejny będą pluszaki. Nie znamy szczegółów ich wyglądu. Jak pamiętamy, Gang Świeżaków składał się z sympatycznie uśmiechniętych pluszowych warzyw i owoców. Gang Słodziaków reprezentowały urocze zwierzątka. Ciężko znaleźć wspólny mianownik dla przedstawicieli Gangu Fajniaków – znajdował się wśród nich m.in. Piesek Piotruś, Smog Stefek i Jarzębina Julka. Gang Swojaków stanowił powrót do idei pluszowych zwierzątek.

Jeśli mechanizm akcji nie ulegnie zmianie, sposób na zdobycie zabawki będzie bardzo prosty. Za zakupy powyżej 50 zł otrzymamy naklejkę. Po zebraniu określonej przez firmę ilości naklejek będzie nam przysługiwał wybrany przez nas członek Gangu Mocniaków. Szczegóły akcji poznamy zapewne wkrótce – można zakładać, że, jak co roku, firma poda je w wakacje.