"Wzrost przychodów w porównaniu do stanu sprzed roku wynika zarówno ze zwiększenia liczby klientów wszystkich rozwiązań Grupy, jak i wyższego ARPU (średni przychód na klienta) wynikającego przede wszystkim z procesu zmiany cenników wszystkich produktów spółki, który rozpoczął się w maju 2022 roku" - czytamy w komunikacie.

Główne trendy, które wpłynęły na osiągnięty wynik to:

- Zmiana wskaźnika ARPU (średni, miesięczny przychód na abonenta) głównych produktów Grupy. Na koniec marca 2023 r. ARPU produktu LiveChat wyniosło 159,7 USD wobec 160,7 USD na koniec grudnia 2022 r. i 120,9 USD przed rokiem.

Reklama

- ARPU produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 121,0 USD na koniec marca 2023 wobec 115,1 USD na koniec poprzedniego kwartału i 102,3 USD przed rokiem.

- Wzrost liczby klientów produktów Grupy. Na koniec IV kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 37.061 a ChatBot 2.708, podano także.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

(ISBnews)