"Pierwszy kwartał w spółce CDRL S.A. pod względem przychodów oceniamy pozytywnie. Sytuacja społeczno-gospodarcza stabilizuje się, a my jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na sezon wiosenno-letni, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość" - powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Spółka wskazała też, że Polacy, po lekkim, zeszłorocznym przestoju spowodowanym wybuchem wojny, znów coraz częściej robią zakupy online, co odzwierciedla wzrost przychodów w polskim kanale e-commerce CDRL, a w I kw. wpływy z tego tytułu wyniosły 16 mln zł, czyli o 21% więcej r/r.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz Buslik.

(ISBnews)

Reklama