Strata operacyjna wyniosła 5,02 mln zł wobec 0,61 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 89,9 mln zł w I kw. 2023 r. wobec 97,87 mln zł rok wcześniej.

"W przeciwieństwie do pierwszego kwartału 2022 roku oraz całego 2022 roku Grupa wygenerowała w okresie pierwszego kwartału 2023 roku dodatnie przepływy pieniężne z działalności operacyjnej i ujemne przepływy z działalności finansowej co wskazuje na to, iż ogólna sytuacja finansowa Grupy jest stabilna, a spółki terminowo regulują wymagalne zobowiązania. Spółka dominująca na bieżąco monitoruje przepływy pieniężne i zapewnia środki w kwocie wystarczającej dla pokrycia oczekiwanych wydatków operacyjnych i bieżących zobowiązań finansowych" - czytamy w raporcie.

W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2023 r. wyniosła 0,75 mln zł wobec 43 tys. zł zysku rok wcześniej.

Reklama

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik.

(ISBnews)