"W 2022 r. spółka konsekwentnie realizowała strategię opartą na następujących filarach. Po pierwsze jest to dywersyfikacja oferty, dostawców i odbiorców w zakresie różnorodnych grup produktowych, po drugie stały nacisk na rozbudowę kanałów sprzedaży dla zróżnicowanej oferty. Wszystko to jest możliwe dzięki rozwojowi Action jako 'e-commerce hub' i wykorzystywaniu synergii płynącej ze wzrostu biznesu B2B i B2C spółki. Efekty realizacji takiej strategii widać także w szacunkowych danych za I kw. 2023. Z raportowanych danych wynika, że przychody w pierwszym kwartale tego roku wyniosły 581 785 629 tys. zł i były wyższe od przychodów za I kw. 2022 o 6,3%" - czytamy w komunikacie.

Grupa kapitałowa Action działa na rynku dystrybucji sprzętu IT i RTV/AGD/GSM, a także dystrybutor VAD (Action Business Center), to także znaczący producent sprzętu komputerowego. Action posiada projekty e-commerce: sferis.pl, gram.pl. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 2 367 mln zł w 2022 r.

Reklama

(ISBnews)