Strata operacyjna wyniosła 0,21 mln zł wobec 0,7 mln zł straty rok wcześniej. Strata EBITDA sięgnęła 0,14 mln zł wobec 0,64 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,42 mln zł w I poł. 2023 r. wobec 0,65 mln zł rok wcześniej.

"W tym roku konsekwentnie realizujemy nasze założenia, które obraliśmy w strategii rozwoju. Podchodzimy bardziej selektywnie do nowych tytułów wydawniczych i koncentrujemy się na dalszym rozwoju najbardziej dochodowych gier. Pierwsza połowa roku był dla nas okresem znacznej rozbudowy zespołu oraz wytężonej pracy nad tytułami, w tym naszej największej gry 'Japanese Drift Master'. W maju opublikowaliśmy DLC 'Electrician Simulator', z którego pierwsze przychody zostaną zaksięgowane w trzecim kwartale. W czwartym kwartale z kolei pojawią się premiery konsolowe 'Electrician Simulator', 'Bakery Simulator' i 'Zookeeper'" - powiedział prezes Mateusz Adamkiewicz, cytowany w komunikacie.

Od stycznia do czerwca 2023 r. przychody grupy kapitałowej Gaming Factory ze sprzedaży wyniosły 1,4 mln zł wobec 0,65 mln zł rok wcześniej. Strata netto w pierwszym półroczu wyniosła 0,37 mln zł wobec 0,76 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku, podano.

Reklama

Gaming Factory, oprócz portowania swoich najlepszych sprzedażowo tytułów, w tym roku planuje wydać na PC "Booze Masters" (produkcja Asmodev) oraz na Meta Quest 2 grę VR "Realm Protector" (produkcja Ultimate VR), podano również.

W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2023 r. wyniosła 0,23 mln zł wobec 0,66 mln zł straty rok wcześniej.

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od 2020 r.

(ISBnews)