Zysk operacyjny wyniósł 7,56 mln zł wobec 6,24 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 12,69 mln zł wobec 10,39 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 24,67 mln zł w I poł. 2023 r. wobec 20 mln zł rok wcześniej.

Reklama

"W pierwszym półroczu 2023 roku emitent wypracował przychody ze sprzedaży na poziomie 24 667 tysięcy złotych (o 23% wyższe niż rok wcześniej) z czego 96,5% stanowiła sprzedaż prowadzona na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home). Marża uzyskana ze sprzedaży powierzchni reklamowych pozwoliła wypracować zysk z działalności operacyjnej na poziomie 7 558 tysięcy złotych, wyższym o 21% niż w 2022 roku" - czytamy w sprawozdaniu.

"Zbliżony wzrost zanotował w raportowanym okresie wskaźnik EBITDA osiągając poziom 12 685 tysięcy złotych wobec 10 389 tysięcy złotych rok wcześniej (zmiana o 22%). W efekcie, zysk netto [ogółem] emitenta na poziomie skonsolidowanym osiągnął w raportowanym okresie wartość 6 697 tysięcy złotych, wyższą o 70% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego" - czytamy również.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2023 r. wyniósł 10,42 mln zł wobec 8,63 mln zł zysku rok wcześniej.

Digital Network (d. 4Fun Media) jest liderem rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Poprzez swoją spółkę zależną Screen Network, zarządza największą w Polsce siecią ponad 20 tysięcy ekranów reklamowych LED, docierającą codziennie z przekazem reklamowym do 6,2 mln konsumentów.

(ISBnews)