Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Na skroplony gaz, elektryczne i hybrydowe. Innowacyjne autobusy na ulicach

29 stycznia 2015, 05:10
Na razie w Warszawie jest 10 z 35 przegubowych gazowych autobusów napędzanych LNG. To nabytek spółki Miejskie Zakłady Autobusowe, która na co dzień używa prawie 1,3 tys. autobusów. Dostawcą paliwa będzie niemiecka spółka rosyjskiego Gazpromu, z którą MZA podpisały umowę na 10 lat. Warszawa jest drugim miastem w Europie, która postawiła na tę technologią (pierwszym jest Olsztyn – od 2013 r.). Pojazdami zbudowanymi w tej technologii jeżdżą za to pasażerowie w Chinach i USA (np. w Phoenix).
Na razie w Warszawie jest 10 z 35 przegubowych gazowych autobusów napędzanych LNG. To nabytek spółki Miejskie Zakłady Autobusowe, która na co dzień używa prawie 1,3 tys. autobusów. Dostawcą paliwa będzie niemiecka spółka rosyjskiego Gazpromu, z którą MZA podpisały umowę na 10 lat. Warszawa jest drugim miastem w Europie, która postawiła na tę technologią (pierwszym jest Olsztyn – od 2013 r.). Pojazdami zbudowanymi w tej technologii jeżdżą za to pasażerowie w Chinach i USA (np. w Phoenix). / Media
Dzisiaj na ulice Warszawy wyjadą gazowe autobusy Solbus zasilane skroplonym metanem (LNG). Największy przewoźnik samorządowy w Polsce eksperymentują z napędami elektrycznymi. A to samo robią też stopniowo inne miasta.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej