Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Zobacz, jak wyglądają nowe wagony metra dla Berlina [ZDJĘCIA]

17 marca 2015, 05:55
Nowe składy - chociaż nie rzucają się w oczy tak jak. np. pociągi Inspiro konsorcjum Siemensa i Newagu dla nowootwartej drugiej linii metra w Warszawie - to jednak konstrukcyjny majstersztyk. Najstarsze linie zostały pierwotnie zaprojektowane dla wagonów o szerokości 2,30 m: do jazdy w wąskich berlińskich tunelach. Nowość jest taka, że dzięki optymalnemu wykorzystaniu obowiązującej na tych liniach skrajni (dopuszczalnej szerokości i wysokości wagonów z uwzględnieniem wychylenia na zakrętach) nowe pociągi Stadlera mają o 10 cm szerokości więcej. Na zdj. Pociąg metra dla BVG podczas testów
Nowe składy - chociaż nie rzucają się w oczy tak jak. np. pociągi Inspiro konsorcjum Siemensa i Newagu dla nowootwartej drugiej linii metra w Warszawie - to jednak konstrukcyjny majstersztyk. Najstarsze linie zostały pierwotnie zaprojektowane dla wagonów o szerokości 2,30 m: do jazdy w wąskich berlińskich tunelach. Nowość jest taka, że dzięki optymalnemu wykorzystaniu obowiązującej na tych liniach skrajni (dopuszczalnej szerokości i wysokości wagonów z uwzględnieniem wychylenia na zakrętach) nowe pociągi Stadlera mają o 10 cm szerokości więcej. Na zdj. Pociąg metra dla BVG podczas testów / Media
Stadler dostarczył w ramach testów drugi prototyp dla metra w Berlinie. Wizualnie te składy to przeciwieństwo pociągów dla drugiej linii w Warszawie.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej