Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Zobacz, jak powstają polskie perełki na eksport. Fabryka autobusów Solaris w Bolechowie [ZDJĘCIA]

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Media
Pojazdy Solarisa wożą pasażerów w 27 krajach świata. Oto, jak wygląda fabryka polskiego producenta pojazdów w Bolechowie.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze (7)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • pawel berensztejn
    2017-03-31 11:14
    nnann ponnysl by przeastawic sie na autobusy elektryczne bez sieci kabli nad nniastenn a z szufladanni akunnulatorowynni w podwoziu autobusu i stacjannii wynnieniajacynii na przystankach koncowych jesli to dobry ponnysl prosze go rozwazyc a jesli go panstwo wykozystaja z dobry skutkie to nnoze i ja zarobie z powazanie pawel berensztejn
    0
    zgłoś
  • czytelnik
    2015-09-16 16:38
    "silnik, przygotowywany jest do zamontowania w autobusie i sprężany z automatyczną skrzynią biegów"
    Dziennikarstwo sięgnęło bruku.
    Jeśli już to silnik sprzęgany z ASB.
    1
    zgłoś
  • Leon
    2015-07-26 21:16
    Polskie perełki? A co w tym autobusie jest polskiego?
    2
    zgłoś
  • MMM
    2015-07-13 20:20
    "Przegub jest elementem stabilizującym tor jazdy autobusu. Z tego względu wyposażony jest w wysokiej jakości elektronikę." - yyyy, ale o co chodzi???
    0
    zgłoś
  • pks_rulez
    2015-07-07 15:10
    Volvo nie umie robić autobusów. Robi już w zasadzie tylko hybrydy. Całkiem olało polski rynek.
    0
    zgłoś
  • acin
    2015-07-07 01:39
    wjeżda acin yo yo tak siedem lat naszyty na chacie bity i papier
    1
    zgłoś
  • jelczor
    2015-07-06 21:26
    hehe volwo lepiej robi i szybciej :)
    2
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej