Reklama

Reklama

Reklama

Wchodzimy w erę tramwajów? Unia płaci, a producentów taboru czekają żniwa [ZDJĘCIA]

19 stycznia 2016, 06:45
10 km trasy, 13 par przystanków, trzy pętle, 12 tramwajów Swing– w weekend ruszyła nowa trasa tramwajowa w Bydgoszczy, która łączy centrum tego miasta z 70-tysięczną dzielnicą Fordon. Władze miasta szacują, że w sobotę i niedzielę, kiedy przejazdy były darmowe, z nowej linii skorzystało ponad 100 tys. w sobotę i niedzielę. Trasa i tabor kosztowały 437 mln zł, z czego UE dołożyła prawie 280 mln zł.
10 km trasy, 13 par przystanków, trzy pętle, 12 tramwajów Swing– w weekend ruszyła nowa trasa tramwajowa w Bydgoszczy, która łączy centrum tego miasta z 70-tysięczną dzielnicą Fordon. Władze miasta szacują, że w sobotę i niedzielę, kiedy przejazdy były darmowe, z nowej linii skorzystało ponad 100 tys. w sobotę i niedzielę. Trasa i tabor kosztowały 437 mln zł, z czego UE dołożyła prawie 280 mln zł. / Media / ROBERT SAWICKI
Miejscy inwestorzy pokazali, że potrafią wykorzystać pieniądze. W latach 2014-2020 dofinansowanie będzie wyższe. Na infrastrukturę, a przy okazji na tabor.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak