Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Wchodzimy w erę tramwajów? Unia płaci, a producentów taboru czekają żniwa [ZDJĘCIA]

19 stycznia 2016, 06:45
10 km trasy, 13 par przystanków, trzy pętle, 12 tramwajów Swing– w weekend ruszyła nowa trasa tramwajowa w Bydgoszczy, która łączy centrum tego miasta z 70-tysięczną dzielnicą Fordon. Władze miasta szacują, że w sobotę i niedzielę, kiedy przejazdy były darmowe, z nowej linii skorzystało ponad 100 tys. w sobotę i niedzielę. Trasa i tabor kosztowały 437 mln zł, z czego UE dołożyła prawie 280 mln zł.
10 km trasy, 13 par przystanków, trzy pętle, 12 tramwajów Swing– w weekend ruszyła nowa trasa tramwajowa w Bydgoszczy, która łączy centrum tego miasta z 70-tysięczną dzielnicą Fordon. Władze miasta szacują, że w sobotę i niedzielę, kiedy przejazdy były darmowe, z nowej linii skorzystało ponad 100 tys. w sobotę i niedzielę. Trasa i tabor kosztowały 437 mln zł, z czego UE dołożyła prawie 280 mln zł. / Media / ROBERT SAWICKI
Miejscy inwestorzy pokazali, że potrafią wykorzystać pieniądze. W latach 2014-2020 dofinansowanie będzie wyższe. Na infrastrukturę, a przy okazji na tabor.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej