Informacje o trudnościach z zakupem biletów pojawiły się poniedziałek 17 lipca. Klienci zgłaszają firmie różnego rodzaju problemy. M.in. po przelaniu pieniędzy za bilet nie dostają ani potwierdzenia, ani biletów. Pojawiają się także problemy z samą wyszukiwarką połączeń oraz wykorzystaniem kodów rabatowych.

PolskiBus przeprasza za utrudnienia i zapewnia, że na bieżąco stara się naprawić awarię. Firma radzi, aby w tej sytuacji klienci dokonywali zakupu biletów w punktach stacjonarnych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.

Klientów, którzy dokonali przelewu, a nie otrzymali biletów, firma prosi o wydrukowanie dowodów przelewów i udanie się bezpośrednio do kierowców autobusów, którzy na tej podstawie powinni uzyskać zgodę firmy na zabranie danego pasażera.

Reklama

Dodatkowo w Warszawie oraz we Wrocławiu sprzedaż biletów jest prowadzona przy autobusie. Niestety w innych miejscach jest to niemożliwe.

Firma obiecała, że klient, który nie otrzymał potwierdzenia zakupu biletu i w tej sytuacji zdecyduje się zrezygnować z podróży, po przesłaniu prośby otrzyma 100-proc. zwrot kosztów biletu.

Klienci na profilu firmy skarżą się również na problemy z kontaktem z PolskimBusem.

PolskiBus zmieścił dziś tuż po godzinie 13:00 na swoim profilu na Facebooku następujące oświadczenie:

Drodzy Pasażerowie, w związku z trwającymi problemami technicznymi na stronie www.polskibus.com serdecznie przepraszamy za niedogodności i utrudnienia w zakupie biletów i planowaniu podróży. Nieustannie i intensywnie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem zaistniałej sytuacji i prosimy o sprawdzanie naszej strony w dalszej części dnia.

Jednocześnie informujemy, że Pasażerowie podróżujący z Warszawy, Krakowa oraz Wrocławia mają możliwość zakupu biletów na kursy realizowane przez PolskiBus.com w następujących punktach stacjonarnych:
- Warszawa - Dworzec Autobusowy Metro Wilanowska, ul. Puławska 145, czynny 10:30 - 18:30.
- Warszawa - Dworzec Autobusowy Metro Młociny, hala przy peronie 1, ul. Kasprowicza 145, czynny 07:30 - 19:30.
- Kraków - Małopolski Dworzec Autobusowy, ul. Bosacka 18, kasy dworca czynne 07:00 - 19:45. Kasy sprzedają bilety wyłącznie na kursy z Krakowa obsługiwane przez PolskiBus.com.
- Wrocław - Tymczasowy Dworzec Autobusowy POLBUS-PKS, ul. Joannitów 13, czynny 06:30 - 21:30.



W Warszawie oraz we Wrocławiu sprzedaż biletów prowadzona jest przy autokarze, tuż przed odjazdem, w miarę dostępności wolnych miejsc. Na tych dworcach aktualnie nie ma możliwości zakupu biletu z wyprzedzeniem.
Informujemy również, że wszystkie nasze kursy realizowane są bez zmian, zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy.

WAŻNE ❗Pasażerowie, którzy dokonali zakupu biletów na stronie www.polskibus.com, jednak nie otrzymali potwierdzenia rezerwacji drogą mailową, mogą udać się na odjazd autokaru z potwierdzeniem przelewu za bilet lub, w przypadku płatności kartą kredytową, możliwie jak największą liczbą dokładnych informacji o płatności (np. numer karty, typ karty, imię i nazwisko posiadacza, adres e-mail podany przy zakupie, kwota transakcji, data transakcji, data podróży). Na tej podstawie kierowca kursu będzie w stanie uzyskać zgodę Działu Obsługi Klienta na zabranie pasażera bez biletu.

Jeśli pasażer zdecyduje się zrezygnować z podróży na skutek nieotrzymania potwierdzenia rezerwacji, należy przesłać prośbę o zwrot 100% kwoty za bilet na adres info@polskibus.com. Zwrot zostanie wykonany na konto bankowe, z którego dokonano płatności (lub, jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej, na tę kartę) w ciągu 7 dni roboczych.

Raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zdajemy sobie sprawę z trudności i komplikacji wywołanych awarią naszej strony internetowej i zapewniamy, że zrobimy co w naszej mocy, aby po przywróceniu pełnej funkcjonalności strony www.polskibus.com zrekompensować Państwu doświadczone niedogodności.



>>> Czytaj też: Ktoś będzie musiał zapłacić za zniesienie roamingu w UE