News Corp. przejęło firmę, która pomaga wydawcom oferować wersje ich publikacji na e-czytniki i smartfony.
Zainwestowało też w inną firmę, której technologia pozwala gazetom, magazynom i wydawcom internetowym pobierać opłaty za swoje treści zamieszczane w sieci. To element globalnej strategii News Corp., które chce przekonać wydawców, by pobierali opłaty za swoje treści przeznaczone do internetu i na urządzenia mobilne.
W tym miesiącu News International zacznie pobierać opłatę od czytelników „Timesa” w wysokości 2 funtów (3 dolary) tygodniowo lub 1 funt dziennie za dostęp do swojej strony.

To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: News Corp.: Płaćcie za teksty zamieszczane w internecie

W pełnej wersji artykułu przeczytasz więcej o strategii właściciela News Corp., Ruperta Murdocha, którego celem jest objęcie opłatami jak największej ilości treści w internecie.