Reklama

Zakończony właśnie proces rejestracyjny skutkuje tym, że od 21 stycznia 2022 roku, wszelkie czynności formalno-prawne spółka będzie realizować pod nazwą Modivo, podano.

"Nazwa spółki musi oddawać jej międzynarodowy charakter. Modivo jest łatwe do wymówienia i budzi skojarzenia dokładnie z tym obszarem, z którym się identyfikujemy, czyli fashiontech. Inspirujące modowe kreacje i mocny biznesowo-technologiczny charakter to fundamenty, na których będziemy opierać przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy w stanie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, tym samym konsekwentnie zwiększając udział sprzedaży za granicą" - powiedział prezes Modivo Damian Zapłata, cytowany w komunikacie.

Zmiana nazwy spółki ma charakter formalny i nie wpłynie na doświadczenia zakupowe konsumentów. Platforma sprzedażowa eobuwie.pl oraz jej odpowiedniki na pozostałych rynkach będą jak dotychczas funkcjonowały pod lokalnymi brandami, zaznaczono.

"Modivo i eobuwie.pl to dwa rozpoznawalne brandy. Platformy uzupełniają się wzajemnie, tworząc kompleksową ofertę dla klienta zainteresowanego zakupami w segmencie fashion. To ogromny potencjał grupy, który zamierzamy skutecznie wykorzystać" - dodał Zapłata.

Pod koniec grudnia ub.r. spółka informowała, że zmiana nazwy nastąpi w lutym 2022 r.

Modivo to europejski lider ecommerce sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów, który łączy ofertę eobuwie.pl oraz Modivo. Platformy sprzedażowe spółki dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W największych polskich aglomeracjach spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.

(ISBnews)