Rebranding na skalę masową

Założenie nowej sieci to efekt rebrandingu i konsolidacji trzech znanych marek: abc, Groszek oraz Euro Sklep. W połączeniu te już istniejące placówki tworzą bazę dla "Moje Sklepy", dzięki czemu nowa marka nie wchodzi na rynek z pustymi rękami.

Wręcz przeciwnie – rusza z imponującą siecią ponad 10 tysięcy sklepów rozsianych po całym kraju, co stawia ją w poczet największych sieci detalicznych w Polsce, ustępując miejsca tylko dwóm największym graczom (Biedronka i Lidl).

Reklama

"Moje Sklepy" już teraz nazywane są trzecią siłą na rynku. Ambicje te są poparte szacunkami finansowymi, które przewidują, że przychody z placówek pod nowym brandem mogą osiągnąć poziom 20 mld zł za rok 2022, co stawia je wyżej niż pozycje Dino i Żabki.

Strategia marketingowa

Wejście "Moje Sklepy" na rynek to nie tylko kwestia zmiany szyldów, ale także próba przełamania panującego statusu quo w sektorze dyskontowym.

Grupa Eurocash nie ukrywa, że ich celem jest zaburzenie dotychczasowego duopolu i oferowanie klientom alternatywnej opcji zakupów, która łączyć będzie lokalność z konkurencyjnością oferty.

Nowy gracz może zmienić hierarchię na rynku

Podjęcie przez Eurocash decyzji o wprowadzeniu "Moje Sklepy" sygnalizuje ważny moment dla polskiego handlu detalicznego. Ze strategią opartą na silnych fundamentach i wyraźnymi ambicjami, nowy gracz może zmienić hierarchię na rynku oraz wpłynąć na jakość usług detalicznych w Polsce.