Przychody ze sprzedaży za czerwiec 2023 roku spodziewane są na poziomie 1,57 mln zł. Wynik brutto na poziomie -0,04 mln zł, wynik netto na poziomie -0,04 mln zł. Stan środków pieniężnych na rachunkach bankowych spółki na koniec czerwca 2023 wynosił 1,13 mln zł, przy wykorzystaniu 1,95 mln zł z posiadanej linii kredytowej, podano.

"Wyniki za czerwiec są zgodne z naszymi przewidywaniami. Dostrzegamy sezonowe pogorszenie efektywności UA. Już w czerwcu dało się też odczuć spadek stawek reklamowych, co wpłynęło negatywnie na efektywność monetyzacji reklamowej. Przewidujemy, że trend powinien odwrócić się po wakacjach, jednak zespoły projektowe stawiają teraz na implementację mechanizmów, które pozwolą zwiększyć dochodowość monetyzacji z mikropłatności w kolejnych miesiącach. Równolegle pracujemy nad rozwojem nowych gier i poszukujemy kolejnych partnerów. Obok 'Real Boxing 3' zaczynamy pracować nad 'Easy Boxing', którego wydaniem i promocją zajmie się BoomBit. Pod koniec wakacji powinniśmy też wiedzieć, jak duży sukces komercyjny osiągnął port 'Eroblast' na Nintendo Switch, który trafi do sprzedaży w USA i Europie już 14 lipca" - powiedział CEO Vivid Games Piotr Gamracy, cytowany w komunikacie.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)

Reklama