Strata operacyjna wyniosła 0,35 mln zł wobec 3,04 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 0,51 mln zł wobec 4 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,59 mln zł w III kw. 2023 r. wobec 13,88 mln zł rok wcześniej.

Wyniki za III kwartał 2023 nie odbiegają od przedstawionych w październiku szacunków, podkreśliła spółka.

"Oceniam miniony kwartał pozytywnie. Pozyskane partnerstwa i zawarte kontrakty zapewniają nam stabilne funkcjonowanie, do czasu premiery 'Real Boxing 3' - gry, która w mojej ocenie może zwielokrotnić dotychczasowe osiągnięcia spółki. To co już stworzyliśmy na etapie opracowania prototypu, pozwala wyobrazić sobie jakość i możliwości angażowania użytkowników, które zaprezentuje gra w momencie globalnej premiery. Tytuł zaoferuje graczom rozgrywkę zarówno w formie walki offline (ze sztuczną inteligencją) jak i z realnym przeciwnikiem poprzez multiplayer. Ważnym i unikalnym elementem będzie też rozbudowana historia, dookoła której opleciona zostanie warstwa meta-gry" - skomentował CEO Piotr Gamracy, cytowany w komunikacie.

Reklama

Vivid Games przypomina, że zawarł w III kwartale br. kilka kontraktów, które są istotne dla realizowanej przez spółkę strategii.

"Po lipcowej premierze portu 'Eroblast' na japońskiej konsoli Nintendo Switch, zawarto kolejną umowę z QubicGames, dzięki której gra trafi w połowie 2024 roku do użytkowników komputerów PC. W lipcu zawarto umowę z BoomBit S.A. na produkcję casualowej gry bokserskiej, rozszerzającej portfolio produktów spółki w tym segmencie. Tytuł znajduje się obecnie w fazie soft launch, a globalna premiera odbędzie się jeszcze w tym roku. Na początku października spółka zawarła natomiast umowę o wartości ok. 1 mln zł, na produkcję i publishing przez spółkę gry free-to-play typu endless runner, wykorzystującej IP związane z produktami właściciela marki z branży FMCG" - wymieniono w komunikacie.

W I-III kw. 2023 r. spółka miała 0,12 mln zł jednostkowego zysku netto wobec 2,91 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 19,52 mln zł w porównaniu z 31,56 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 2,89 mln zł wobec 6,19 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)