Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nigdy tak nie rób: 8 zachowań, których należy unikać w pracy

19 marca 2016, 08:52
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Wiele kłamstw zaczyna się od dobrych intencji – na przykład chcemy ochronić siebie lub kolegę z pracy przed przykrymi konsekwencjami. Kłamstwa mają jednak tendencję do narastania i rozprzestrzeniania się, aż w końcu zostają wykryte. Jeżeli twój szef uzna pracownika za kłamcę, nie ma już odwrotu. Przyłapanie na kłamstwie, nawet najmniejszym, zawsze kładzie się cieniem na naszej opinii, a także na naszej samoocenie. Jeżeli chcemy czerpać satysfakcję z pracy, bądźmy szczerzy i jeżeli pojawią się problemy starajmy się rozwiązywać je w zalążku.
Wiele kłamstw zaczyna się od dobrych intencji – na przykład chcemy ochronić siebie lub kolegę z pracy przed przykrymi konsekwencjami. Kłamstwa mają jednak tendencję do narastania i rozprzestrzeniania się, aż w końcu zostają wykryte. Jeżeli twój szef uzna pracownika za kłamcę, nie ma już odwrotu. Przyłapanie na kłamstwie, nawet najmniejszym, zawsze kładzie się cieniem na naszej opinii, a także na naszej samoocenie. Jeżeli chcemy czerpać satysfakcję z pracy, bądźmy szczerzy i jeżeli pojawią się problemy starajmy się rozwiązywać je w zalążku. / ShutterStock
Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze(6)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • taaak
    2016-03-19 11:38:25
    zapomnieliście o bekaniu, pierdzeniu, dłubaniu w nosie, łapaniu koleżanek za tyłki, piciu wódki i paleniu trawki w godzinach pracy :)
    3
    pokażodpowiedzi (1)
  • XYZ
    2016-03-19 13:05:42
    czytam ten artykuł i myśle sobie....wszystkie te zachowania, ktorych sie odradza to cechy mile widziane, pożądane, koniecze alboj cechy, ktore MUSI posiadać menager w branży pożyczkowej-chwilówkowej. Pracuje od ponad 3 lat w firmach chwilówkowych (2 firmy, jedna posiadająca ponad 60 oddzialów w polsce), kolega pracowal przez 4 lata w firmie pożyczkowej gdzie był kierownikiem sekcjii miałpod sobą 12 osób chodzących po domach,ktore zbierały pieniadze. Teraz jesteśmy razem zatrudnieni w biurze na umowie o prace, mamy stałegodziny pracy, auto sluzbowe i pseudo menagera nad sobą. Mam zatem pewne doswiadczenia i tak jak powiedzialem....żeby zostać menagerem w tej branży trzeba to wszystko o czym piszą w artykule robić. Można powiedzieć ze im jetes bardziej prymitywny, bezwzgledny, im bardziej kablujesz, nie liczysz sie z ludzmi, napuszczasz jednych na drugich tym twoje akcje rosna w firmie. Jesli jestes uczciwy, w porzadku dla innych nie osiagniesz nic, wyrzuca cie z pracy po krótkim czasie. Zatem ....wsszystko zalezy od branzy drogi autorze tego artykułu....
    2
    pokażodpowiedzi (1)
  • melodia
    2016-03-21 11:48:31
    takich rzeczy powinni uczyć już na praktykach i stażu.teraz jestem po studiach, więc zdecydowałam się na staż w miejscu które mi będzie pasowało i gdzie się sporo nauczę czyli w dużej firmie. wybrałam impel i sobie chwalę. dużo praktyki, same nowości typu nowe programy. no i przyjazna atmosfera, która służy uczeniu się.
    7
  • ona
    2016-03-25 13:26:26
    Nie chce sie tlumaczyc albo tych zachowan, ale wiele tez zalezy od miejsca pracy..... Pracowalam w miejscu, gdzie bylo duzo stresu, traktowanie czlowieka jak robota bez potrzeb, zle podejscie do pracownika, przypadkowi managerowie itp. Ogolnie beznadzieja w zarzadaniu ludzmi itp. Zdarzylo mi sie niestety wiele z wyzej wymienionych. Nastepnie zmienilam prace. Czuje sie spokojniejsza, bardziej doceniona. mam swoje tempo pracy, dogaduje sie z przelozonymi, jestem traktowana jak czlowiek. Wykonuje swoja prace, ucze sie nowych rzeczy. Atmosfera, podejscie do pracownika, szacunek itp.- to jest bardzo wazne. Radze Wam zmienic prace, jesli w obecnej czujecie sie zaszczuci. oczywiscie w zadnej nie jst idealnie, wszedzie sa zazdrosnicy, plotkarze itp. ale polowa sukcesu jest posiadanie pracy odpowiedniej do twoich kwalifikacji, a nad reszta mozna pracowac.
    0
Reklama

Zobacz więcej