Reklama

Reklama

Reklama

Po co Pesie nowy Elf? Wiemy, w czym firmie pomoże nowy pociąg

14 sierpnia 2016, 16:38
Na pierwszych wizualizacjach Elf 2 wyglądał jak połączenie Obcego z rekinem-młotem płynącym po dnie oceanu. Był też bardziej smukły niż wersja pokazana ostatecznie. A jakie są perspektywy przed Pesą? W 2015 r. Pesa osiągnęła rekordowych 3,5 mld zł przychodu. W tym roku nie ma szans na powtórzenie tamtego wyniku. Na początku nowej unijnej perspektywy budżetowej zamówień z rynku polskiego jest mniej. Poza tym konkurencja nie śpi. Np. w tym miesiącu kontrakt na 17 elektrycznych pociągów pasażerskich dla województwa zachodniopomorskiego wygrał konkurencyjny Newag.
Na pierwszych wizualizacjach Elf 2 wyglądał jak połączenie Obcego z rekinem-młotem płynącym po dnie oceanu. Był też bardziej smukły niż wersja pokazana ostatecznie. A jakie są perspektywy przed Pesą? W 2015 r. Pesa osiągnęła rekordowych 3,5 mld zł przychodu. W tym roku nie ma szans na powtórzenie tamtego wyniku. Na początku nowej unijnej perspektywy budżetowej zamówień z rynku polskiego jest mniej. Poza tym konkurencja nie śpi. Np. w tym miesiącu kontrakt na 17 elektrycznych pociągów pasażerskich dla województwa zachodniopomorskiego wygrał konkurencyjny Newag. / Media
Największy producent taboru w Polsce przedstawił następcę popularnego pociągu Elf. Oto dlaczego ten projekt się właśnie pojawił i w czym może pomóc Pesie nowy pociąg

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak