Spółka osiągnęła 67,3 mln zł skonsolidowanych przychodów, wobec 59,5 mln zł w I kwartale 2013 r, natomiast zysk operacyjny przekroczył 2,8 mln zł i był wyższy o 23 proc. r/r.

"Wyniki osiągnięte w pierwszych trzech miesiącach 2014 r. potwierdzają słuszność realizowanej strategii. Przychody Briju wzrosły o prawie 13% i osiągnęły poziom 67 mln zł. Jednocześnie znacznie szybciej wzrósł zysk operacyjny. Tegoroczny wynik jest o 23 proc. lepszy od zanotowanego w ubiegłym roku" - powiedział prezes Przemysław Piotrowski, cytowany w komunikacie.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku spółka otwarła 2 sklepy pod marką Briju i obecnie posiada ich 7.

"Do końca roku chcemy otworzyć około 20 sklepów pod marką Briju, a w ciągu 2 lat chcemy zostać jedną z liczących się sieci jubilerskich" - podkreślił prezes.

Reklama

Spółka przypomina, że od 2011 r. jest notowana na NewConnect, a obecnie jest w trakcie realizacji procesu przeniesienia notowań na główny rynek GPW, w zawiązku z tym 21 marca 2014 r. został opublikowany prospekt.

"Przeniesienie odbędzie się bez emisji akcji, a debiut zaplanowany jest na przełom maja i czerwca" - podsumowano w komunikacie.

Briju specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dystrybucji wysokiej jakości wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych.