„Muzyczne serwisy streamingowe święcą obecnie olbrzymie sukcesy. Liczba odtworzeń wpływa już znacząco na listy przebojów, popularność utworu znanego artysty lub debiutanta. Słuchając muzyki dla zabawy, nie chcemy ograniczać się do jednego wykonawcy czy albumu. Na imprezie każdy chce się dorwać do sprzętu i zagrać coś od siebie – dajemy więc taką okazję naszym widzom, bazując na imprezowej intuicji 4fun.tv i WiMP, niech się dzieje, co chce" – powiedział Modzelewski, cytowany w komunikacie.

Pasmo powstało we współpracy 4fun.tv z dwoma partnerami – operatorem Play oraz serwisem muzycznym WiMP. Kooperacja ta łączy siłę wszystkich trzech marek, realizujących potrzeby młodych ludzi. Poprzez ten ruch, telewizja realizuje strategię wprowadzania na antenę brandów, które poszerzą kontent programowy i będą stanowić jego nierozłączną część, podano w komunikacie.

„Marki i ich oferta niosą ze sobą atrakcyjne wartości dla odbiorców telewizyjnych. Tworzą dobrą podstawę do skonstruowania atrakcyjnych formatów, zarówno z punktu widzenia widza, jak i klienta. Dzięki tego typu działaniom, poprzez kontekstowe pojawienie się w stacji muzycznej, dany brand osiąga pożądane, ściśle stargetowane dotarcie" – czytamy dalej.

WiMP to muzyczny serwis streamingowy oferujący muzykę w najwyższej jakości, w tym w bezstratnych formatach FLAC i ALAC. WiMP posiada licencję na ponad 25 mln utworów, należy do spółki Aspiro, notowanej na Nasdaq OMX.

Reklama

>>> Czytaj też: Kino Polska TV kupi TV Okazje zajmujące się teleshoppingiem

Play to operator komórkowy z ponad 11 mln Polaków. Daje mu to prawie 20% udziału w rynku, ale to dla nas zdecydowanie za mało. W listopadzie 2013 wystartował z ofertą 4G LTE, która w sierpniu 2014 r. objęła swoim zasięgiem ponad 50% populacji kraju. W 2014 Play zaprezentował pierwszą na polskim rynku ofertę dedykowaną dla rodzin – Formuła Rodzinna oraz ofertę Play Internet - nielimitowany dostęp do internetu w technologii 4G LTE.

Grupa Kapitałowa 4Fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do Grupy należą kanały muzyczne 4Fun.tv, TV.DISCO i mjuzik.tv oraz spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 4fun Media dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.