Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

5 sposobów na zarządzanie ryzykiem

29 października 2016, 07:55
Zlecenia stop-loss i TP (take order) świetnie się sprawdzają w sytuacji, gdy globalny system finansowy nie jest stabilny. Zlecenie stop-loss ogranicza ryzyko straty, gdy ceny idą w niekorzystnym dla ciebie kierunku z powodu źle przeprowadzonej transakcji lub nieprzewidzianych wydarzeń. [2] W takiej sytuacji stop-loss pozwala traderowi określić dokładny poziom cenowy, przy którym jego zlecenie zostanie zamknięte. Zlecenie TP pozwala na zamknięcie pozycji po osiągnięciu określonej wartości[3]. Umożliwia skorzystanie z pomyślnych ruchów rynkowych i gwarantuje pewien poziom zysku nawet w przypadku nagłej zmienności.
Zlecenia stop-loss i TP (take order) świetnie się sprawdzają w sytuacji, gdy globalny system finansowy nie jest stabilny. Zlecenie stop-loss ogranicza ryzyko straty, gdy ceny idą w niekorzystnym dla ciebie kierunku z powodu źle przeprowadzonej transakcji lub nieprzewidzianych wydarzeń. [2] W takiej sytuacji stop-loss pozwala traderowi określić dokładny poziom cenowy, przy którym jego zlecenie zostanie zamknięte. Zlecenie TP pozwala na zamknięcie pozycji po osiągnięciu określonej wartości[3]. Umożliwia skorzystanie z pomyślnych ruchów rynkowych i gwarantuje pewien poziom zysku nawet w przypadku nagłej zmienności. / ShutterStock
Zarządzanie ryzykiem – ocena ryzyka finansowego w celu jego uniknięcia lub zminimalizowana – stanowi kamień węgielny każdej skutecznej strategii handlowej. Niestety większość traderów albo się nim nie przejmuje, albo bagatelizuje sprawę. Chociaż konsekwencje takiego postępowania nie są dostrzegalne natychmiast, to w dłuższej perspektywie mogą doprowadzić do finansowej ruiny. Oto pięć prostych sposobów skutecznego zarządzania ryzykiem, dzięki którym przestaniesz tracić czas na martwienie się potencjalnymi stratami.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej