– Obecność w Polsce jest ważnym elementem strategii Grupy Santander. Zamierzamy kontynuować rozwój na tym rynku – powiedziała Ana Botín, Przewodnicząca Grupy Santander. - Nowa marka nie zmienia dotychczasowej strategii banku i najważniejszego celu, którym są satysfakcja i lojalność klientów – podkreślił jednocześnie Michał Gajewski, prezes Santander Bank Polska. Co ważne, w związku z rebrandingiem klienci nie muszą podejmować dodatkowych działań. Umowy nie wymagają ankesowania, nie zmieniają się PINy, hasła czy numery rachunków. W dalszej perspektywie zmiana marki będzie odczuwalna w obszarze nowoczesnych rozwiązań i innowacji, których Santander Bank Polska zamierza wdrażać coraz więcej. Jesienią zobaczymy efekty jeszcze jednego ubiegłorocznego sukcesu Santandera. Od tego sezonu międzynarodowa grupa, wcześniej znana z zaangażowania w Formułę 1, jest sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów.

Wraz nową marką klienci Santander Bank Polska S.A. otrzymują nowe możliwości związane z codziennym bankowaniem, płatnościami walutowymi i korzystaniem ze swoich środków za granicą, jak też interesujące rozwiązania oszczędnościowe i kredytowe. Wszystkie szczegółowe informacje, w tym o ciekawych produktach kredytowych, wraz z regulaminami określającymi zasady korzystania ze wszystkich promocji, oprocentowaniem i prowizjami można znaleźć na stronie internetowej Santander Bank Polska. Działa ona pod adresem santander.pl. Na tej stronie ciekawe informacje znajdą także osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, klienci firmowi i korporacyjni oraz przedsiębiorstwa działające na skalę globalną.

Sposób na sukces: innowacje i przejęcia

Grupa Santander może pochwalić się tradycją sięgającą połowy XIX wieku. Od początku rosła dzięki przejęciom, ale przede wszystkim innowacjom. Pod kierownictwem Any Botín Grupa Santander kontynuuje ekspansję poprzez przejęcia, ale realizuje też nowe pomysły, jak Santander X, ekosystem umożliwiający współpracę uczelni i przedsiębiorców z całego świata. A przede wszyskim stawia na wysokie technologie. Przykładem jest hiszpański Openbank działający w „chmurze obliczeniowej”. Czy brazylijski Superdigital – platforma mobilna pozwalająca na transfery gotówki osobom bez rachunku bankowego. U nas innowacyjne projekty to wprowadzone w ubiegłym roku Konto Jakie Chcę, które ma już ponad 800 tys. klientów, międzynarodowe transfery Santander One Pay FX, oparte o technologię blockchain czy użycie biometrii głosowej.

Reklama

Marka Santander zadebiutowała u nas w 2006 r., kiedy nazwę pierwszej polskiej inwestycji zmieniono na istniejący do dzisiaj Santander Consumer Bank, który koncentruje się na działalności w obszarze kredytów konsumenckich, oferując produkty kredytowe głównie poprzez partnerów biznesowych, jak i sieć oddziałów własnych. Krokiem milowym było przejęcie przez Santandera Banku Zachodniego WBK w 2011 r. Rok później Santander umocnił swoją pozycję, przejmując Kredyt Bank i łącząc go z BZ WBK, a pod koniec ubiegłego roku uzgodnił przejęcie podstawowej działalności Deutsche Bank Polska.

Materiał przygotowany przy współpracy z Santander Bank Polska