Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Robotaxi od Renault. Tak wygląda taksówka przyszłości [ZDJĘCIA]

3 października 2018, 15:26
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Sześciometrowy pojazd EZ-Ultimo może zmieniać pasy, zachowuje odpowiednią odległość od innych pojazdów i skręca na skrzyżowaniu w wyznaczonej strefie ruchu, która jest połączona z infrastrukturą. Auto wyposażone jest w system radarów, kamer i czujników ultradźwiękowych. Wszystko po to, aby pojazd bezpiecznie dowiózł klienta do celu i reagował w przypadku napotkania niespodziewanych przeszkód.
Sześciometrowy pojazd EZ-Ultimo może zmieniać pasy, zachowuje odpowiednią odległość od innych pojazdów i skręca na skrzyżowaniu w wyznaczonej strefie ruchu, która jest połączona z infrastrukturą. Auto wyposażone jest w system radarów, kamer i czujników ultradźwiękowych. Wszystko po to, aby pojazd bezpiecznie dowiózł klienta do celu i reagował w przypadku napotkania niespodziewanych przeszkód. / Bloomberg / Marlene Awaad
Reklama
Reklama

Powiązane

Reklama

Komentarze(3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • FF
    2018-10-03 21:58:32
    Mieł♦em od nowości renault megane. Dwa miesiące po gwarancji padł rozrusznik, potem zgniły kable, trzeba było wymienić, z klimatyzacją ciągle były problemy, aż padła, potem przyszedł czas na silnik , tez się skończył. O trzeszczących plastikach, zacinających się klamkach i zwijaczach pasów nawet nie będę się rozpisywał. Dlatego ze zdziwieniem obejrzałem tę "taksówkę przyszłości".
    0
  • RW
    2018-10-04 14:11:27
    A ja od nowości Fluence - przez sześć lat wymiana drążka i uchwytu silnika. Od roku mam Megane GranCupe i narzekam jedynie na opóźniona reakcję czujników parkowania i niskie zawieszenie. To ostatnie dla niektórych może być zaletą. Anegdota o unikaniu samochodów na "F" przestała być aktualna. Powtarzają ją fani niemieckich samochodów.
    0
    pokażodpowiedzi (1)
Reklama

Zobacz więcej