Bloober Team miał 0,97 mln zł zysku netto, 1,18 mln zł zysku EBIT w I kw. 2018r.



Warszawa, 14.05.2018 (ISBnews) - Bloober Team odnotował 0,97 mln zł zysku netto w I kw. 2018 r. wobec 0,62 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 1,18 mln zł wobec 0,64 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 4,29 mln zł w I kw. 2018 r. wobec 2,89 mln zł rok wcześniej.

"Ponad 4,92 mln zł przychodów i blisko 0,92 mln zł zysku netto wypracował Bloober Team w pierwszym kwartale 2018 r. To historycznie najlepszy wynik tego okresu, mimo że przedstawione rezultaty nie uwzględniają sprzedaży gry 'Observer', które będą widoczne dopiero wynikach drugiego kwartału" - czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.

Wyniki uwzględniają natomiast pierwsze wpływy związane z projektem realizowanym wspólnie z Gun Media, sprzedaż "Layers of Fear" oraz pierwsze tygodnie sprzedaży "Layers of Fear: Legacy", które pokryły już koszty produkcji tytułu, podkreśliła spółka.

"To rekordowy początek roku dla Bloober Team. Efekty zaczyna przynosić kilka kwartałów ciężkiej pracy, konsekwentnie realizowanej strategii i budowy kompetencji naszej spółki w Stanach Zjednoczonych. Myślę, że mamy solidne podstawy na rekordowy rok dla spółki, ale przede wszystkim udało nam się stworzyć wartość znacznie ważniejszą w dłuższym terminie rozpoznawalny brand rynkowego lidera w swym segmencie" - skomentował prezes Piotr Babieno, cytowany w komunikacie.

Potwierdził również, że tuż po zbadaniu raportu za 2017 r. przez biegłego rewidenta, spółka będzie kontynuowała proces przeniesienia notowań z rynku NewConnect na GPW.

"Bloober Team pracuje obecnie nad 3 projektami. Dwa z nich będą prezentowane wkrótce za zamkniętym drzwiami podczas dużych wydarzeń branżowych takich jak Nordic Games Festival czy E3 Expo. Przypomnijmy, że oprócz Medium, krakowski developer realizuje dwie produkcje, przy których partnerami są amerykański wydawca Gun Media oraz hollywoodzki Lionsgate" - zapowiedziano także w komunikacie.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.

(ISBnews)