Wcześniej w ofercie prywatnej dotychczasowi właściciele sprzedali 18,9 proc. akcji.

"Wydaje się, że inwestorzy dostrzegli unikatowość naszej działalności oraz silną pozycję jaką budujemy na rynku" – skomentował Dawid Korczyński, prezes zarządu spółki.

Spółka ProxyAd działa na rynku od 2007 roku, od samego początku w branży marketingu sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych. Pierwsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth realizowane były w październiku 2007 roku.

Spółka posiada własną technologię w zakresie oprogramowania nadajników oraz systemu centralnego do zarządzania całością sieci nadajników reklamowych z jednego centralnego serwera.

Reklama

Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, z czego już prawie w 150 z nich są one zainstalowane i aktywne. Firma wysyła ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie za pomocą technologii Bluetooth.

Do końca roku spółka planuje rozbudować sieć aktywnych nadajników do 350, co powinno dać dotarcie do 6 mln konsumentów.