ikona lupy />
Maciej Korzeniowski, partner PWC / Media / Waldemar Kompala
ikona lupy />
Jakub Kurasz, dyrektor w dziale doradztwa biznesowego / Media



Krzysztof Badowski stanął na czele zespołu dóbr konsumenckich i handlu detalicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, analogicznie do funkcji pełnionej w Roland Berger Strategy Consultants. Dodatkowo zostaje także liderem grupy doradztwa strategicznego na polskim rynku. Ma on 15-letnie doświadczenie w doradztwie strategicznym – poza Roland Berger Strategy Consultants, gdzie był partnerem zarządzającym, pracował także w Kolaja & Partners i KPMG. Z Roland Berger związany był siedem lat, kierował projektami doradczymi dla czołowych firm FMCG.
Reklama
Maciej Korzeniowski w PwC wszedł w skład zespołu oferującego usługi dla klientów z sektorów: elektroenergetyka i sektor paliwowy. Ma 15-letnie doświadczenie w doradztwie strategicznym, w tym m.in. w transformacji przedsiębiorstw i tworzeniu nowych strategii dla firm z sektora energetycznego, paliwowego, telekomunikacyjnego i mediów. W Roland Berger – gdzie pracował 8 lat – pełnił funkcję partnera i wiceszefa regionalnego zespołu ds. energetyki. Wcześniej związany był z IBM Global.
Jakub Kurasz zajmuje się doradzaniem w budowaniu strategii komunikacji i wzmacnianiu ich pozycji na rynku. Wcześniej był dyrektorem ds. rozwoju w Roland Berger Strategy Consultants, redaktorem naczelnym „Gazety Giełdy Parkiet” i zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. Był też m.in. szefem działu biznes w „Gazecie Prawnej”, pracował też w agencji informacyjnej Reuters.