"W przetargu na trzeci z odcinków S17 wpłynęło osiem ofert. Cztery z nich zmieściły się w zaplanowanym budżecie na inwestycję, który wynosi ok. 664,8 mln zł. Złożone oferty będą oceniane pod względem trzech kryteriów: ceny (60%), przedłużenia okresu gwarancji jakości naekrany akustycznewraz z ich posadowieniem, instalacje zasilające i konstrukcje wsporcze (30%) oraz terminu realizacji kontraktu (10%)" - czytamy w komunikacie.
Wartość ofert była następująca:
- Budimex - ok. 598,3 mln zł
- Kolin nşaat Turizm Sanayi Ve Ticaret - ok. 603,3 mln zł
- konsorcjum firm Porr (lider), Antex II (partner) - ok. 624,5 mln zł
- konsorcjum firm Mostostal Warszawa (lider), Acciona Construcción (partner) - ok. 655,6 mln zł
- Stecol Corporation - ok. 683, 1 mln zł
- konsorcjum firm NDI (lider), NDI Sopot, SP Sine Midas Stroy, SP Sine Midas Stroy Oddział w Polsce, Fabe Polska (partnerzy) - ok. 711 mln zł
- Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - ok. 713, 4 mln zł
- Mota-Engil Central Europe - ok. 739,5 mln zł
Odcinek Tomaszów Lubelski - Hrebenne będzie liczył ok. 17,5 km. Rozpoczyna się za węzłem Tomaszów Lubelski Południe, gdzie trasa przecina obecną drogę krajową i przebiega po jej zachodniej stronie. Omija Lubyczę Królewską i dalej przebiega w korytarzu obecnej DK17. Zakończenie odcinka zaplanowano na włączeniu do istniejącej obwodnicy Hrebennego. Zwycięzca przetargu, przed rozpoczęciem prac budowlanych, będzie musiał wykonać projekt budowlany i uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). W tym przypadku decyzję wydaje wojewoda lubelski, przypomina Dyrekcja.
(ISBnews)