"Nigdy nie kryliśmy zainteresowania rynkiem e-commerce, a tu pojawiła nam się bardzo dobra inwestycja, skalowalna. E-obuwie to kilkanaście milionów unikalnych użytkowników - to bardzo skalowalny biznes, jeśli chodzi o generowany poziom EBITDA. Nasza transakcja ma też charakter pre-IPO" - powiedział Stec podczas wideokonferencji.

"Prowadzimy aktualnie due dillegence, chcemy nauczyć się, jak ten biznes e-commerce'owy działa. Będziemy uczyć się jak ten biznes robić w przyszłości. Oczywiście rynkiem e-commerce jesteśmy zainteresowani" - powiedział Stec podczas wideokonferencji" - dodał.

Reklama

W połowie marca br. CCC poinformowało, że przystąpiło do wyłącznych negocjacji z Cyfrowym Polsatem oraz A&R Investments Limited (akcjonariuszem InPostu) na temat sprzedaży dla każdego z potencjalnych inwestorów po 10% akcji eobuwie.pl w ramach inwestycji typu pre-IPO za cenę po 500 mln zł. Pierwsza oferta publiczna (IPO) eobuwie.pl jest obecnie planowana na 2022 lub 2023 rok.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.

(ISBnews)