Warszawa, 22.03.2019 (ISBnews) - Ten Square Games w ciągu kilku tygodni "wpuści" graczy do swojej najnowszej produkcji "Golf Rush". Ponadto pracuje nad grą outdoorowo-symulacyjną, dwoma tytułami dedykowanymi kobietom i prototypuje trzy kolejne projekty, poinformował prezes Maciej Popowicz.
"Do 'Golf Rush' w ciągu kilku tygodni wpuścimy graczy. W fazie produkcyjnej jest hobbystyczna gra outdoorowo-symulacyjna. Wykorzystujemy w niej know how m.in. w zakresie machine learning, czy progresu gracza z 'Fishing Clash'. W preprodukcji są 2 gry dla kobiet. Mamy pomysły, jak zaistnieć w tym segmencie. Na etapie pomysłu są 2 projekty i dodatkowo jeden na html5, czyli komunikatory. Chcemy zeksplorować ten obszar. Na najbliższe 2 lata ten pipeline daje nam pełen komfort" - powiedział Popowicz na spotkaniu z dziennikarzami.
Wiceprezes spółki Arkadiusz Pernal dodał, że pozostałe istniejące gry spółki miały dobre wyniki w ubr. "Lets Fish" ma już 7 lat i - w ocenie zarządu - potwierdza, że spółka potrafi długo utrzymywać gry na rynku. Z kolei "Wild Hunt" ma bardzo niskie koszty utrzymania i "potencjał długowieczności". Wiceprezes wskazał, że gra jest na tyle duża, że "można by na niej zbudować niezależne i rentowne studio". Zarząd podkreślił, że bez uwzględnienia "Fishing Clash" - największego tytułu spółki - oba powyższe tytuły dałyby wzrost na ubiegłorocznych wynikach.
"Po 2018 roku spółka jest czterokrotnie większa r/r. W IPO mówiliśmy o szansie na globalny sukces naszej nowej gry, cele EBITDA na 26 mln zł i dwóch grach do wydania. Teraz 'Fishing Clash' jest najpopularniejszą grą wędkarską na świecie. Cel EBITDA na 2018 jest zdecydowanie przekroczony, a przy okazji jesteśmy powyżej celu na 2019 i 2020. Mamy 3 duże gry hobbystyczne w portfolio i kolejne 4 w produkcji" - podsumował Pernal.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala - twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju br.
(ISBnews)