W IV kwartale roku finansowego wartość otrzymanych płatności wyniosła 21,74 mln USD, co oznacza wzrost o odpowiednio 8,6% w skali roku i 1,9% w stosunku do poprzednich trzech miesięcy, podano także.

"W kwartale istotny wpływ na zanotowane wskaźniki operacyjne miały działania mające na celu optymalizację struktury cenników produktów spółki i wykorzystania produktów przez klientów. Rozpoczęte pod koniec 2023 roku kalendarzowego działania przełożyły się m.in. na poprawę churn przychodowego (net MRR churn), wzrost ARPU (średni miesięczny przychód przepadający na jednego klienta) produktu LiveChat, przy równoczesnym podwyższeniu wskażnika odejść klientów (customer churn). Spółka zakłada kontynuację takich działań w kolejnych kwartałach, co może mieć istotny wpływ na kształtowanie się ARPU i churn w tym okresach" - czytamy w komunikacie.

"Na koniec marca 2024 r. ARPU produktu LiveChat wyniosło 160,1 USD wobec 156,4 USD na koniec grudnia 2023 roku i 159,7 USD przed rokiem. ARPU produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 134,5 USD wobec 132,4 USD na koniec grudnia 2023 r. i 121,0 USD przed rokiem. ARPU produktu HelpDesk wyniosło odpowiednio 153,4 USD wobec 140,0 USD na koniec grudnia 2023 r. i 121,2 USD przed rokiem" - czytamy również.

Na koniec IV kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 37 848, ChatBot 2 954, a HelpDesk 1 163, podano także.

Reklama

Text (dawniej LiveChat Software) jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

(ISBnews)