Zysk operacyjny wyniósł 2,53 mln zł wobec 2,27 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 35,72 mln zł w I kw. 2014 r. wobec 29,98 mln zł rok wcześniej.

Jak podała spółka, dynamiczny wzrost przychodów w pierwszym kwartale to głównie wzrosty z działalności Call Center, której sprzedaż wzrosła w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o 25%.

"Dynamiczne wzrosty w tym segmencie to efekt długoterminowej polityki inwestowania przez nas w zaawansowane usługi klasy customer care. Na początku marca uruchomiliśmy czwartą już lokalizację usług telemarketingowych, tym razem w Sosnowcu. Nowa lokalizacja stworzy docelowo tj. w przeciągu 12 miesięcy od jego uruchomienia około tysiąca nowych miejsc pracy dla lokalnej społeczności, dając możliwość pozyskania spółce personelu o w odpowiedniej ilości i odpowiednich kwalifikacjach" - powiedział prezes Arterii Marcin Marzec.

Reklama

Podkreślił, że tym samym liczba stanowisk telemarketingowych, jakimi będzie dysponowała Grupa Arteria może wzrosnąć w 2015 roku nawet do 1600, co umocni pozycję grupy jako największego komercyjnego call center w kraju, posiadającego kilkanaście procent rynku tego typu usług w Polsce.

"Równolegle, analizując sytuację poszczególnych branż oraz dominujące trendy rynkowe, zarząd Arteria rozważa uruchomienie w ciągu najbliższych kwartałów nowych projektów w segmencie sprzedaży usług i produktów finansowych" - dodał Marzec.

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 131,63 mln zł w 2013 r. wobec 128,59 mln zł rok wcześniej.