W obiekcie o powierzchni ok. 2,5 tys. m kw. Stadler, który jest producentem pociągów Flirt, będzie prowadził usługę utrzymania nowych składów zamówionych przez przewoźnika.
“Podpisana dzisiaj umowa jest dla nas, ale i dla naszych pasażerów, gwarancją na niezakłóconą eksploatację nowych pojazdów. To kolejny ważny, wspólnie realizowany projekt, dzięki któremu poprawi się komfort i jakość podróży po Mazowszu” - powiedział cytowany w komunikacie Robert Stępień, prezes Kolei Mazowieckich.
“Zapewnienie utrzymania i serwisowania taboru, jest dla spółki równie ważne, jak jego zakupy. Bez odpowiedniego zaplecza technicznego: hal przeglądowych wyposażonych w odpowiedni sprzęt, warsztatów, magazynów oraz infrastruktury torowej, nie możemy myśleć o kompleksowej realizacji usług przewozowych. Podpisana umowa daje nam długoletnią gwarancję, że nasze pojazdy będą w dobrych rękach, dzięki czemu będziemy mogli oferować usługi na wysokim poziomie” - dodaje cytowany w komunikacie Czesław Sulima, członek zarządu Kolei Mazowieckich.
Koleje Mazowieckie informują, że w ramach zawartej umowy wybudowana zostanie hala serwisowa wyposażona w dwa tory serwisowe, magazyn, warsztat, pomieszczenie techniczne, zaplecze biurowo-socjalne, wraz z infrastrukturą torową, drogową oraz parkingiem.
Inwestycja zlokalizowana będzie na terenie istniejącej Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru Kolei Mazowieckich. Plany zakładają, że nowy obiekt zostanie oddany do użytkowania jesienią przyszłego roku.(PAP)
autor: Łukasz Pawłowski
pif/ drag/