"CEDC (…) zawarła porozumienie z Remy Cointreau USA, Inc. dotyczące wyłącznego importu Żubrówki na amerykański rynek. W rezultacie Rémy Cointreau USA będzie wyłącznym importerem Żubrówki w USA" - czytamy w komunikacie.

>>> Czytaj też: Żubrówką i wyborową podbijemy Chiny

"Cieszymy się z zacieśnienia naszej współpracy z Rémy dzięki temu kontraktowi importowemu. Rémy należy do liderów na amerykańskim rynku w zakresie sprzedaży i marketingu wyrobów spirytusowych kategorii premium w kanale gastronomicznym. Poza swoimi własnymi markami, Rémy pełni funkcję wyłącznego importera w USA m.in. dla The Macallan, The Famous Grouse oraz Highland Park Scotch Whiskies. Wierzymy, że Rémy, ze swoim portfolio, jest idealnym partnerem dla dalszej ekspansji i rozwoju sprzedaży Żubrówki w Stanach Zjednoczonych" - skomentował William Carey, prezes CEDC.

>>> Czytaj też: Strategie, które ułatwiają podbój rynku alkoholi

Reklama

Żubrówka należy do najpopularniejszych wódek smakowych w Polsce. Eksportowana jest do ponad 50 krajów na całym świecie. “Wierzymy, że Żubrówka świetnie pasuje do naszego asortymentu wyrobów spirytusowych premium w Stanach Zjednoczonych. Jesteśmy dumni z faktu, że prezentujemy jedynie autentyczne marki, które oferują konsumentów prawdziwą wartość i Żubrówka w zupełności spełnia te oczekiwania" - dodał Thomas Jensen, Prezes i CEO Remy Cointreau USA.

>>> Czytaj też: Bruce Willis będzie nadal reklamował wódkę Sobieski

Narastająco w I-III kw. 2009 roku CEDC miała 173,21 mln USD skonsolidowanego zysku netto wobec 63,67 mln USD zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1407,47 mln USD wobec 1536,96 mln USD.