"Jesteśmy w fazie testów alfa dwóch gier mobilnych - strategicznej i logicznej. W przypadku jednej czas do wydania to około dwa miesiące, w przypadku drugiej pół roku. Idziemy w kierunku biznesu cash'owalnego, aby zarabiać mikropłatnościach" - powiedział Bieliński podczas konferencji prasowej.

Według prezentacji wynikowej, planowana gra strategiczna ma być inspirowana mitologią nordycką i słowiańską. Z kolei drugi tytuł to gra logiczna "typu casual z prostymi zasadami rozgrywki".

"Mamy kolejne pomysły na gry, widzimy ciekawe luki na rynku. Dodatkowo oczekuję synergie z naszą spółką gram.pl" - dodał Bieliński.

Grupa kapitałowa Action skupia firmy działające w obszarze handlu i produkcji urządzeń IT, RTV/AGD, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych. W ostatnim czasie realizuje również projekty e-commerce. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 4,75 mld zł w 2013 r.

Reklama