Kancelaria Prezesa Rady Ministrów (KPRM) szuka firmy, która nauczy 3 tysiące urzędników dbać o satysfakcję petenta. Rząd czerpie inspirację z prywatnego biznesu - zaznacza gazeta. Zamierza mierzyć, a następnie podnosić zadowolenie obywateli z usług państwowych urzędów.

>>> Czytaj też: Niesprawne urzędy hamują wzrost gospodarczy w Polsce

KPRM przeznaczyła 4,7 mln zł z Europejskiego Funduszu Społecznego na przeszkolenie 3 tys. urzędników ze stu urzędów. Mają nauczyć się uprzejmie i sprawnie obsługiwać klienta. Na liście objętych tych projektem instytucji, najwięcej jest urzędów i izb skarbowych (39) oraz celnych (19). Sporo jest również komend i komisariatów policji (13), urzędów wojewódzkich (7) i inspektorów weterynaryjnych (5).

Szkoleniu "na uprzejmość i sprawność" mają być także poddani urzędnicy m.in. Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Urzędu Lotnictwa Cywilnego - zaznacza gazeta. O tym więcej dziś na łamach "Pulsu Biznesu".

Reklama