Cena docelowa została podniesiona o 16,5 proc. Obecnie walory TVN wyceniane są na poziomie 12 zł, podczas gdy poprzednie szacunki analityków DI BRE wskazywały na wartość 10,3 zł.

Raport sporządzono przy rynkowym kursie 10,89 zł, co w porównaniu z wyceną DI BRE oznacza potencjał wzrostowy przekraczający 10 proc..

„Po sprzedaży udziałów w portalu Onet oraz połączeniu ’n’ i Canal+ Grupa jest całkowicie zależna od kondycji polskiego rynku reklamowego. Jednak uważamy, że punkt kulminacyjny fali spadków w reklamie TV mamy już za sobą i ekspozycja Grupy, która dotychczas negatywnie odbijała się na jej kondycji, będzie w średnim terminie wspierać notowania. Naszym zdaniem TVN ze stabilną oglądalnością i produkcją własną o wysokiej jakości jest najlepszym wyborem w sektorze mediów na monetyzację wzrostów na rynku reklamowym. Utrzymanie wysokiej marży EBITDA i znacznie niższe zapotrzebowanie na CAPEX po transakcji ’n’ pozwoli generować FCF w na poziomie ok. 350-400 mln PLN rocznie od 2013r. Generowana gotówka może zostać przeznaczona przez Grupę na spłatę zadłużenia lub wypłatę dywidendy. Choć naszym zdaniem dwa wyjścia wykluczają się (zależność kuponów obligacji PTH i dywidendy TVNu) to jednak oba wspierają klimat inwestycyjny wokół Grupy” – napisali w raporcie analitycy DI BRE.