"Taka dynamika to m.in. efekt silnego rozwoju sprzedaży internetowej oraz dołączenia do portfolio HubStyle czterech nowych marek: Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks" - czytamy w komunikacie.

"Mając na uwadze najlepsze rynkowe praktyki, jak również chęć bycia spółką przewidywalną i przejrzystą dla inwestorów, zdecydowaliśmy się na osobne, comiesięczne publikowanie kluczowych danych sprzedażowych z segmentu modowego i e-commerce" - powiedziała prezes HubStyle Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Przychody w segmencie modowym wzrosły w maju o 418% i wyniosły 1 064 tys. zł, w segmencie e-commerce wyniosły 728 tys. zł i były wyższe r/r o około 1%.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.

(ISBnews)