Reklama

Reklama

Reklama

Pięć wykresów, które wyjaśniają potęgę Snapchata

13 października 2016, 05:33
Użytkownicy Snapchata to jedna z najbardziej pożądanych grup wiekowych z punktu widzenia ambicji biznesowych tej aplikacji. Ok. 70 proc. Amerykanów w wieku od 18 do 24 lat, którzy posiadają smartfony, używa Snapchata. Popularność aplikacji wśród młodych to charakterystyczna cecha nowego pokolenia, które nie wydaje już pieniędzy i nie spędza wolnego czasu w taki sposób, jak poprzednie generacje. Dla przykładu, tylko jeden na pięciu milenialsów jadł w życiu Bic Maca, a ludzie poniżej 35 roku życia coraz rzadziej oglądają telewizję.
Użytkownicy Snapchata to jedna z najbardziej pożądanych grup wiekowych z punktu widzenia ambicji biznesowych tej aplikacji. Ok. 70 proc. Amerykanów w wieku od 18 do 24 lat, którzy posiadają smartfony, używa Snapchata. Popularność aplikacji wśród młodych to charakterystyczna cecha nowego pokolenia, które nie wydaje już pieniędzy i nie spędza wolnego czasu w taki sposób, jak poprzednie generacje. Dla przykładu, tylko jeden na pięciu milenialsów jadł w życiu Bic Maca, a ludzie poniżej 35 roku życia coraz rzadziej oglądają telewizję. / Bloomberg
Snapchat może być wart nawet 25 miliardów dolarów. Aplikacja bije rekordy popularności. Dziennie używa jej już ponad 150 mln młodych użytkowników. Jej giełdowy debiut będzie największym IPO od czasu wejścia na parkiet Alibaby w 2014 roku. W czym tkwi fenomen portalu społecznościowego?
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak