Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Największe sukcesy i porażki polskich firm w 2015 roku. Zobacz ranking

6 lutego 2016, 08:25
Historia CCC korzeniami sięga wczesnej, postsocjalistycznej rzeczywistości rynkowej. Bazarowe początki, decyzja o powołaniu własnej marki, wreszcie debiut giełdowy i uzyskanie statusu krajowego lidera w obszarze sprzedaży detalicznej obuwia – droga CCC to barwna success story, w której główną rolę od początku odgrywa osoba prezesa, Dariusza Miłka. W 2015 r. roku o spółce znów zrobiło się głośno, a to za sprawą przejęcia giganta rynku e-commerce, największego sklepu obuwniczego online, eobuwie.pl. Transakcja zakładała obopólną korzyść: z jednej strony działający na rynkach międzynarodowych sklep internetowy miał stać się kanałem sprzedaży online dla obuwia CCC, z drugiej zaś – sieć stacjonarna CCC zapewnić miała dodatkowe punkty odbioru produktów zakupionych online. Mariaż doszedł do skutku, zaś spółka po raz kolejny zanotowała rekordowe zyski roczne. – W 2015 roku ugruntowaliśmy pozycję niekwestionowanego lidera rynku obuwniczego w Europie Środkowej i największego producenta obuwia w Europie. Spółka zakończyła rok z imponującą ilością 800 sklepów detalicznych w 15 krajach, przekraczając poziom 2,3 miliarda złotych przychodów ze sprzedaży. Przejęcie eobuwie.pl stworzyło dla nas niezliczone synergie kosztowe, organizacyjne, marketingowe i produktowe, dzięki którym zamierzamy szybko rosnąć i znacznie zwiększać przychody – komentuje Piotr Nowjalis, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy CCC S.A. Według danych z raportu CRIBIS.pl firma ma dobrą kondycję, zaś rekomendowany limit kredytowy to 299 mln zł. W latach minionych firma zanotowała zysk w wysokości: 104 mln zł w 2013 r., 129 mln zł rok później, 237 mln zł za trzy pierwsze kwartały ubiegłego roku. Niezależni eksperci CRIBIS.pl ocenili ryzyko kredytowe dla CCC jako poniżej przeciętnego.
Historia CCC korzeniami sięga wczesnej, postsocjalistycznej rzeczywistości rynkowej. Bazarowe początki, decyzja o powołaniu własnej marki, wreszcie debiut giełdowy i uzyskanie statusu krajowego lidera w obszarze sprzedaży detalicznej obuwia – droga CCC to barwna success story, w której główną rolę od początku odgrywa osoba prezesa, Dariusza Miłka. W 2015 r. roku o spółce znów zrobiło się głośno, a to za sprawą przejęcia giganta rynku e-commerce, największego sklepu obuwniczego online, eobuwie.pl. Transakcja zakładała obopólną korzyść: z jednej strony działający na rynkach międzynarodowych sklep internetowy miał stać się kanałem sprzedaży online dla obuwia CCC, z drugiej zaś – sieć stacjonarna CCC zapewnić miała dodatkowe punkty odbioru produktów zakupionych online. Mariaż doszedł do skutku, zaś spółka po raz kolejny zanotowała rekordowe zyski roczne. – W 2015 roku ugruntowaliśmy pozycję niekwestionowanego lidera rynku obuwniczego w Europie Środkowej i największego producenta obuwia w Europie. Spółka zakończyła rok z imponującą ilością 800 sklepów detalicznych w 15 krajach, przekraczając poziom 2,3 miliarda złotych przychodów ze sprzedaży. Przejęcie eobuwie.pl stworzyło dla nas niezliczone synergie kosztowe, organizacyjne, marketingowe i produktowe, dzięki którym zamierzamy szybko rosnąć i znacznie zwiększać przychody – komentuje Piotr Nowjalis, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy CCC S.A. Według danych z raportu CRIBIS.pl firma ma dobrą kondycję, zaś rekomendowany limit kredytowy to 299 mln zł. W latach minionych firma zanotowała zysk w wysokości: 104 mln zł w 2013 r., 129 mln zł rok później, 237 mln zł za trzy pierwsze kwartały ubiegłego roku. Niezależni eksperci CRIBIS.pl ocenili ryzyko kredytowe dla CCC jako poniżej przeciętnego. / ShutterStock
Miniony rok obfitował w doniesienia medialne na temat polskich firm. Dowiedzieliśmy się o ich spektakularnych sukcesach, ale nie zabrakło też porażek, które dla wielu z nas stanowiły nie lada zaskoczenie. Wywiadownia gospodarcza dla małych i średnich firm CRIBIS.pl przygotowała subiektywną listę największych „ups and downs” polskich firm 2015.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej