Reklama

Reklama

Reklama

Nie tylko pieniądze się liczą. 4 zaskakujące fakty na temat motywacji pracowników

7 lutego 2015, 09:00
Według wielu osób kluczowym czynnikiem sukcesu jest motywacja. „Motywacja, czyli chęć i siła do działania. Wysoka sprawia, że wytrwale dążymy do osiągnięcia celu, jesteśmy bardziej kreatywni, wydajni i chętni do pracy. Niska z kolei powoduje, że nie podejmujemy wyzwań, a zadania realizujemy byle jak i bez zaangażowania” – wyjaśnia Piotr Dziedzic, dyrektor w firmie doradztwa personalnego PagePersonnel. Dlatego w wielu przedsiębiorstwach odnoszących sukcesy rynkowe integralną częścią kultury organizacyjnej jest konieczność motywowania zespołu oraz zarządzanie ludźmi oparte na szacunku.
Według wielu osób kluczowym czynnikiem sukcesu jest motywacja. „Motywacja, czyli chęć i siła do działania. Wysoka sprawia, że wytrwale dążymy do osiągnięcia celu, jesteśmy bardziej kreatywni, wydajni i chętni do pracy. Niska z kolei powoduje, że nie podejmujemy wyzwań, a zadania realizujemy byle jak i bez zaangażowania” – wyjaśnia Piotr Dziedzic, dyrektor w firmie doradztwa personalnego PagePersonnel. Dlatego w wielu przedsiębiorstwach odnoszących sukcesy rynkowe integralną częścią kultury organizacyjnej jest konieczność motywowania zespołu oraz zarządzanie ludźmi oparte na szacunku. / ShutterStock
Programy motywacyjne i zachęty finansowe, choć niezbędne w każdej firmie, wystarczą na krótko. Wciąż istnieje kilka faktów dotyczących motywacji, które przynajmniej po części, pozostają mało znane.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak